同志社大学の蔵書を検索
本学蔵書と電子資料をまとめて検索
同志社女子大学の蔵書を検索
他大学の蔵書を検索
国内の論文を検索
国立国会図書館NDLサーチを検索
同志社大学の蔵書を検索した結果です。電子書籍/電子ジャーナルは書誌詳細画面のリンクから利用できます。
検索キーワード:(著者名に左の語を含む: #Berry Leonard L.)
該当件数:12件
Discovering the soul of service : the nine drivers of sustainable business success / Leonard L. Berry
New York : Free Press , c1999
図書 <BB00437749>
成功企業のサービス戦略 : 顧客を魅了しつづけるための9つの原則 / レオナルド・ベリー著 ; 和田正春訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2001.2
図書 <BB00512383>
Marketing services : competing through quality / Leonard L. Berry, A. Parasuraman
New York : Free Press. - Toronto : Maxwell Macmillan Canada. - New York : Maxwell Macmillan International , c1991
図書 <BB00170485>
Marketing and the social environment : a readings text / [compiled by] Leonard L. Berry [and] James S. Hensel
1st ed. - New York : Petrocelli Books , 1973
図書 <BB00201914>
The nature and determinants of customer expectations of service / Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry, A. Parasuraman
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991. - (Report / Marketing Science Institute ; no. 91-113)
図書 <BB00245550>
Servqual : a multiple-item scale for measuring customer perceptions of service quality / by A. Parasuraman, Valarie Zeithaml, and Leonard L. Berry
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1986. - (Report / Marketing Science Institute ; no. 86-108)
図書 <BB00273703>
An empirical examination of relationships in an extended service quality model / A. Parasuraman, Leonard L. Berry, Valarie A. Zeithaml
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1990. - (Report / Marketing Science Institute ; no. 90-122)
図書 <BB00273796>
A conceptual model of service quality and its implications for future research / by A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml and Leonard L. Berry
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1984. - (Report / Marketing Science Institute ; no. 84-106)
図書 <BB00273941>
Communication and control processes in the delivery of service quality / by Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry and A. Parasuraman
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1987. - (Report / Marketing Science Institute ; no. 87-100)
図書 <BB00104596>
メイヨー・クリニック奇跡のサービスマネジメント : すべてのサービスは患者のために / レナード・L.ベリー, ケント・D.セルトマン著 ; 古川奈々子訳
東京 : マグロウヒル・エデュケーション. - 東京 : 日本経済新聞出版社 (発売) , 2010.12
図書 <BB12239975>
すべてのサービスは患者のために : 伝説の医療機関《メイヨー・クリニック》に学ぶサービスの核心 / レナード・L.ベリー, ケント・D.セルトマン著 ; 古川奈々子訳
[東京] : [マグロウヒル・エデュケーション]. - [東京] : [日本出版貿易] (発売) , [2009.1]
図書 <BB12239649>
Ten lessons for improving service quality / Leonard L. Berry, A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml
Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1993. - (Report / Marketing Science Institute ; no. 93-104)
図書 <BB00273496>