Reasserting the Disney brand in the streaming era : a critical examination of Disney+ / Robert Alan Brookey, Jason Phillips and Timothy Pollard
(Routledge research in cultural and media studies)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London : Routledge , 2023 |
大きさ | 140 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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経済学部 | : hbk | 778.09||B10559 | 234000058 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13211867 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Brookey, Robert Alan, 1959- Phillips, Jason (Lecturer in media) Pollard, Tim |
件 名 | LCSH:Disney+ (Firm) LCSH:Walt Disney Company LCSH:Video-on-demand -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Streaming video -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Branding (Marketing) |
分 類 | LCC:HD9697.V544 DC23:384.55/540973 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781032422350 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BD02272062 |
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