Marketing research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green / edited by Yoram (Jerry) Wind, Paul E. Green
(International series in quantitative marketing ; 14)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Boston : Kluwer Academic Publishers , c2004 |
大きさ | xiv, 346 p. : ill., ports. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ビジネス研究科 |
|
675.2||W9736 | 041052642 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10078573 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
別書名 | 表紙タイトル:Market research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green |
一般注記 | "Paul E. Green - curriculum vitae": p. 319-339 Book stemming from a conference held in May 2002 Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Wind, Yoram J. Green, Paul E. |
件 名 | LCSH:Marketing research -- Methodology
全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Mathematical models 全ての件名で検索 LCSH:Green, Paul E LCSH:Conjoint analysis (Marketing) |
分 類 | LCC:HF5415.2 DC22:658.8/3 |
巻冊次 | ISBN:1402075960 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA66603703 |
[BOOKデータASPサービス] あらすじ/目次
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降