The measurement of advertising effects : a study of representative commodities showing public familiarity with names and brands / by George Burton Hotchkiss and Richard B. Franken
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | New York : Harper , 1927 |
大きさ | xvi, 248 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
今出川図書館 博遠館書庫 |
|
674||H9268 | 000302548 |
|
荒木文庫 (荒木英学文庫を除く) |
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10132965 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes indexes |
著者標目 | Hotchkiss, George Burton, 1884-1953 Franken, Richard B. |
NCID | BA27804920 |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降