Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference / cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker
(Report / Marketing Science Institute ; no. 82-109)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1982 |
大きさ | ix, 383 p. : ill. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675||M117||82-109 | 942001500 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00039536 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | The conference was held at Vanderbilt University , Oct. 2-3, 1981 |
著者標目 | Srivastava, Rajendra K. Shocker, Allan D. Marketing Science Institute Vanderbilt University Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning |
巻冊次 | PRICE:7000 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA02222299 |
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降