The Routledge handbook of digital consumption / edited by Rosa Llamas and Russell Belk
(Routledge international handbooks)
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd edition |
出版情報 | London : Routledge , 2023 |
大きさ | xxiii, 555 pages : illustrations ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | : pbk | 007.35||L10559 | 245000149 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13246357 |
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本文言語 | 英語 |
別書名 | 原タイトル:The Routledge companion to digital consumption |
一般注記 | Content Type: text (rdacontent), Media Type: unmediated (rdamedia), Carrier Type: volume (rdacarrier) Earlier edition published in 2012 as: The Routledge companion to digital consumption Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Llamas, Rosa editor Belk, Russell W. editor |
件 名 | LCSH:Information technology -- Social aspects
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LCSH:Consumer behavior LCSH:Consumers -- Research 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HM851 DC23:303.48/33 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9781032329604 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BD09665890 |
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