The role of context in language teachers' self development and motivation : perspectives from multilingual settings / Amy S. Thompson
(Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan ; 13)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Bristol : Multilingual Matters , c2021 |
大きさ | xiii, 163 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
グローバル地域文化学部(烏丸書庫) | : hbk | 830.7||T10117 | 217100422 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13164340 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index Summary: "This book unpacks data from conversations with bi-/multilingual EFL teachers to provide insights into the formation of ideal teacher selves. The author discusses the complexities surrounding the development of the teachers' selves and motivation, as well as their intertwinement with the sociopolitical realities of their individual contexts"--Provided by publisher |
著者標目 | *Thompson, Amy S., 1979- |
件 名 | LCSH:English language -- Study and teaching -- Foreign speakers
全ての件名で検索
LCSH:English teachers -- Foreign countries -- Attitudes 全ての件名で検索 LCSH:Multilingual education |
分 類 | LCC:PE1128.A2 DC23:428.0071 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781800411180 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BC09887782 |
[BOOKデータASPサービス] あらすじ/目次
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:17回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降