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Nordstrom way to customer experience excellence : creating a values-driven service culture / Robert Spector & Breanne O. Reeves

データ種別 図書
3rd ed
出版者 Hoboken, N.J. : Wiley
出版年 c2017
大きさ xxxi,192 p. ; 24 cm

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商学部 : pbk 673.838||S9555 185000243


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書誌ID BB13054210
本文言語 英語
別書名 原タイトル:The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization
一般注記 Earlier edition published as: The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization
Includes index
著者標目  *Spector, Robert, 1947-
 Reeves, Breanne O., 1980-
件 名 LCSH:Customer services -- United States -- Handbooks, manuals, etc  全ての件名で検索
LCSH:Nordstrom (Firm) -- Management  全ての件名で検索
LCSH:Department stores -- United States -- Management  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.5
DC23:658.8/12
巻冊次 : pbk ; ISBN:9781119375357 RefWorks出力(各巻)
NCID BB26254876
目次・あらすじ

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