Nordstrom way to customer experience excellence : creating a values-driven service culture / Robert Spector & Breanne O. Reeves
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | Hoboken, N.J. : Wiley |
出版年 | c2017 |
大きさ | xxxi,192 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | : pbk | 673.838||S9555 | 185000243 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13054210 |
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本文言語 | 英語 |
別書名 | 原タイトル:The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization |
一般注記 | Earlier edition published as: The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization Includes index |
著者標目 | *Spector, Robert, 1947- Reeves, Breanne O., 1980- |
件 名 | LCSH:Customer services -- United States -- Handbooks, manuals, etc
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LCSH:Nordstrom (Firm) -- Management 全ての件名で検索 LCSH:Department stores -- United States -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC23:658.8/12 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9781119375357 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB26254876 |
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