Green to gold : how smart companies use environmental strategy to innovate, create value, and build competitive advantage / Daniel C. Esty, Andrew S. Winston
データ種別 | 図書 |
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版 | Rev. and updated |
出版者 | Hoboken, N.J. : Wiley |
出版年 | c2009 |
大きさ | xxv, 380 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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519.13||E9184 | 141050363 |
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書誌ID | BB12683175 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes index |
著者標目 | *Esty, Daniel C. Winston, Andrew S. |
件 名 | LCSH:Industrial management -- Environmental aspects
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LCSH:Corporations -- Environmental aspects 全ての件名で検索 LCSH:Business enterprises -- Environmental aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD30.255 DC22:658.4/083 |
巻冊次 | ISBN:9780470393741 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB02045656 |
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