Peer interactions in the process of college tutoring / Lillian Wilhelm Masters
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Ann Arbor, Mich. : ProQuest Information and Learning |
出版年 | c2002 |
大きさ | ix, 139 p. ; 29 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
文化情報学部 |
|
371.4||M9401 | 096703125 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10347420 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Facsim. reprint of the author's thesis (Ph. D.)--Fordham University, 2002 Bibliography: p. 115-125 UMI no.: 3040398 |
著者標目 | *Masters, Lillian Wilhelm |
件 名 | LCSH:Tutors and tutoring LCSH:Peer-group tutoring of students LCSH:Counseling in higher education |
NCID | BB01457432 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降