Best practice cases in branding : lessons from the world's strongest brands / Kevin Lane Keller
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall |
出版年 | c2008 |
大きさ | 382 p. : ill., port. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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文化情報学部 |
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675||K9361 | 096702356 |
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書誌ID | BB10339826 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references |
著者標目 | Keller, Kevin Lane, 1956- |
件 名 | LCSH:Brand name products -- Management
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巻冊次 | ISBN:9780131888654 ; XISBN:013188865X RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA85540666 |
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