What the customer wants you to know : how everybody needs to think differently about sales / Ram Charan
(Penguin books ; . Penguin business)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Penguin |
出版年 | 2009 |
大きさ | 176 p. : ill. ; 20 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ラーネッド記念図書館 洋文庫 | : pbk | 675||C9564 | 099203758 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10330147 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Originally published: Portfolio, 2007; Michael Joseph, 2007 Includes index |
著者標目 | *Charan, Ram |
件 名 | LCSH:Selling LCSH:Relationship marketing LCSH:Customer relations |
分 類 | DC22:658.812 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9780141036878 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA91728664 |
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