Communication, media, and identity : a Christian theory of communication / Robert S. Fortner
(Communication, culture, and religion series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lanham, Md. : Rowman & Littlefield Publishers |
出版年 | c2007 |
大きさ | xv, 281 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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一神教学際研究センター | : pbk. | 161.3||F9544 | 081053331 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10297719 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 257-273) and index |
著者標目 | *Fortner, Robert S. |
件 名 | LCSH:Communication -- Religious aspects -- Christianity
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LCSH:Communication |
分 類 | LCC:BV4319 DC22:261.5/2 DC:261 |
巻冊次 | : hbk. ; ISBN:9780742551947 ; XISBN:0742551946 RefWorks出力(各巻) : pbk. ; ISBN:9780742551954 ; XISBN:0742551954 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA81787099 |
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