An investigation of the syntactic development of school-age Chinese-speaking children learning English : the role of topic prominence / by Yun Xiao
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services |
出版年 | c1998 |
大きさ | xviii, 181 p. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
文化情報学部 | : clothbound | 830.7||X9732 | 086700699 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10288534 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Facsim. reprint of author's thesis (Ph.D.)--University of Hawaii, 1998 Name of publisher varies, 2008 printing: ProQuest Size of clothbound: 29 cm Bibliography: p. 174-181 UMI no.: 9829592 |
著者標目 | *Xiao, Yun |
巻冊次 | : paperbound RefWorks出力(各巻) : clothbound RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA62469824 |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降