The case for B2B branding : pulling away from the business to business pack / Bob Lamons
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Mason, Ohio : Thomson |
出版年 | c2005 |
大きさ | xi, 214 p. : ill., facsims. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675.1||L9128 | 085000481 |
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ビジネス研究科 |
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675.1||L9128 | 071050144 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10218790 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "American Marketing Association"--Spine Publisher on t.p. verso: Thomson/South-Western Includes bibliographical references (p. 207-209) and index |
著者標目 | Lamons, Bob |
件 名 | LCSH:Brand name products -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD69.B7 DC22:658.8/27 |
巻冊次 | ISBN:0324398654 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA7638871X |
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