Customer communications in marketing / Gill Wood
(The official CIM coursebook)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Oxford : Butterworth-Heinemann |
出版年 | 2001- |
大きさ | v. : ill. ; 30 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | 2001-2002 | 675||W9258||2001-2002 | 025000187 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00533625 |
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本文言語 | 英語 |
別書名 | 表紙タイトル:Customer communications in marketing : 2001 certificate syllabus |
一般注記 | "Published on behalf of the Chartered Institute of Marketing" Includes bibliographical references (p. 207) and index (2001-2002) 2002-2003: [written by] Alison Chesseman and Gill Wood |
著者標目 | Wood, Gill Chesseman, Alison |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Customer relations |
分 類 | DC21:658.8 |
巻冊次 | 2001-2002 ; ISBN:0750653035 RefWorks出力(各巻) 2002-2003 ; ISBN:0750657006 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA54512316 |
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