Understanding teachers' and students' language learning beliefs in experience : a Deweyan approach / by Ana Maria F. Barcelos
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services |
出版年 | c2000 |
大きさ | xii, 357 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
今出川図書館 博遠館書庫 |
|
807||B9120 | 019102868 |
|
デューイ文庫 |
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00522134 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Facsim. reprint of the author's thesis (Ph.D.)--University of Alabama, 2000 Includes bibliographical references (p. 319-333) UMI number: 9966679 |
著者標目 | Barcelos, Ana Maria |
NCID | BA52659834 |
この資料の利用統計
全貸出数:2回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降