New-product diffusion models / edited by Vijay Mahajan, Eitan Muller, Yoram Wind
(International series in quantitative marketing ; 11)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Boston : Kluwer Academic , c2000 |
大きさ | xi, 355 p. : ill. ; 25 cm. + 1 computer disk (3 1/2 in.) |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675.3||M9659 | 035000407 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00512989 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | System requirements for accompanying computer disk: Windows 95, Windows 98, or Windows NT. Microsoft Excel 7 or higher Papers from a conference held September 1998 at the Wharton School, University of Pennsylvania Includes bibliographical references and index "ISQM11" |
著者標目 | Mahajan, Vijay Muller, Eitan Wind, Yoram J. |
件 名 | LCSH:New products -- Mathematical models Congresses
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分 類 | LCC:HF5415.153 DC21:658.5/75 |
巻冊次 | : alk. paper ; ISBN:0792377516 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA51508276 |
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