こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Understanding faculty productivity : standards and benchmarks for colleges and universities / Michael F. Middaugh
(The Jossey-Bass higher and adult education series)

データ種別 図書
1st ed
出版者 San Francisco : Jossey-Bass
出版年 c2001
大きさ xxi, 233 p. ; 25 cm

所蔵情報を非表示

社会学部 B1書庫
377.15||M9432 012200779


グローバル地域文化学部(烏丸書庫)
377.15||M9432 017100058


書誌詳細を非表示

書誌ID BB00503721
本文言語 英語
内容注記 Defining faculty productivity
Responding to public pressure for systematic accountability
A quantitative perspective on productivity and accountability
Measuring productivity: what about quality?
Laying the groundwork for dependable productivity benchmarks
Using quantitative benchmarking data
Establishing qualitative benchmarks in individual departments
Looking to the future
一般注記 Includes bibliographical references (p.225-226) and index
著者標目 *Middaugh, Michael F., 1945-
件 名 LCSH:College teaching -- United States -- Evaluation  全ての件名で検索
LCSH:Universities and colleges -- United States -- Faculty Statistics  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB2331.72
DC21:378.1/25
巻冊次 ISBN:078795022X RefWorks出力(各巻)
NCID BA50050161
目次・あらすじ

 類似資料