Contemporary practice in public education examined in the light of selected criteria as derived from John Dewey : a descriptive study, focusing on analysis of conflict between community members and teachers / Hannah Schorr
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Ann Arbor, Mich. : University Microfilms International |
出版年 | 1977 |
大きさ | vi, 172 leaves ; 21 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
今出川図書館 博遠館書庫 |
|
373.1||S10 | 861004457 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00435879 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Photocopy. Thesis (Ph.D.)--New York University, 1977 Bibliography: leaves 158-171 |
著者標目 | Schorr, Hannah |
NCID | BA41478474 |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降