Testing students with disabilities : practical strategies for complying with district and state requirements / Martha L. Thurlow, Judy L. Elliott, James E. Ysseldyke
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press |
出版年 | c1998 |
大きさ | xvi, 280 p. ; 29 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
社会学部 B1書庫 |
|
371.7||T431 | 972301034 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00368446 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
内容注記 | Why students with disabilities should be in district and statewide accountability systems Deciding whether a student should take the district or state test Assessment accommodations : who is eligible? for what? Accommodations to consider The ultimate accommodation : an alternate assessment Reporting accountability and assessment results Rethinking the IEP Collaboration for success in testing students with disabilities Gaining support from above : what needs to happen? Involving parents in testing decisions Implementation : where reality hits the road |
一般注記 | Includes bibliographical references |
著者標目 | *Thurlow, Martha L. Elliott, Judy L. Ysseldyke, James E. |
件 名 | LCSH:Educational tests and measurements -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Handicapped children -- United States -- Ability testing 全ての件名で検索 LCSH:Education and state -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB3051 DC21:371.9/046 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0803965516 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0803965524 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA34327151 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降