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The new public : professional communication and the means of social influence / Leon H. Mayhew
(Cambridge cultural social studies)

データ種別 図書
出版者 Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press
出版年 1997
大きさ xi, 332 p. ; 24 cm

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社会学部 B1書庫
361.4||M399 972300681


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書誌ID BB00351034
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references (p. 303-325) and index
著者標目  *Mayhew, Leon H.
件 名 LCSH:Public relations
LCSH:Communication -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Influence (Psychology)
LCSH:Manipulative behavior
LCSH:Persuasion (Psychology)
分 類 LCC:HM263
DC21:659.2
巻冊次 : hbk ; ISBN:0521481465 RefWorks出力(各巻)
: pbk ; ISBN:0521484936 RefWorks出力(各巻)
NCID BA32114932
目次・あらすじ

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