Student modelling : the key to individualized knowledge-based instruction / edited by Jim E. Greer, Gordon I. McCalla
(NATO ASI series ; Series F . Computer and systems sciences ; v. 125)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Berlin ; New York : Springer-Verlag |
出版年 | c1994 |
大きさ | x, 383 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
理工学部 情報系 |
|
375.19||G352 | 942010868 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00274214 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Proceedings of the NATO Advanced Research Workshop on 'Student Modelling: the Key to Individualized Knowledge-Based Instruction', held in Ste. Adele, Quebec, Canada, May 4-8, 1991"--T.p. verso "Published in cooperation with NATO Scientific Affairs Division Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Greer, Jim E., 1952- McCalla, Gordon North Atlantic Treaty Organization. Scientific Affairs Division *NATO Advanced Research Workshop on "Student Modelling: the Key to Individualized Knowledge-Based Instruction" (1991 : Ste Adele, Quebec) |
件 名 | LCSH:Intelligent tutoring systems -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1028.43 DC20:371.3/34 |
巻冊次 | :Berlin ; ISBN:3540575103 RefWorks出力(各巻) :New York ; ISBN:0387575103 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA22792314 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月16日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降