Perceptual maps and the optimal location of new products / by Richard Schmalensee and Jacques-François Thisse
(Report / Marketing Science Institute ; no. 86-103)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1986 |
大きさ | ii, 37 p. : ill. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675||M117||86-103 | 942001348 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00104550 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references On cover: Research program. Technical working paper "June 1986" |
著者標目 | Schmalensee, Richard, 1944- Thisse, Jacques François Marketing Science Institute |
NCID | BA07568687 |
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降