Commodity marketing : strategies, concepts, and cases / Margit Enke, Anja Geigenmüller, Alexander Leischnig, editors
(Management for professionals)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cham : Springer |
出版年 | c2022 |
大きさ | viii, 425 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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今出川図書館 寧静館1階(開架) |
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675||E10414 | 239102646 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13216675 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Translation from the German language edition: Commodity marketing. c2014 Includes bibliographical references |
著者標目 | Enke, Margit Geigenmüller, Anja Leischnig, Alexander |
件 名 | LCSH:Commercial products -- Marketing
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LCSH:Commodification |
分 類 | DC23:338.020688 |
巻冊次 | ISBN:9783030906566 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BC12461803 |
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