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Digital transformation in the cultural and creative industries : production, consumption and entrepreneurship in the digital and sharing economy / edited by Marta Massi, Marilena Vecco and Yi Lin
(Routledge research in creative and cultural industries management)

データ種別 図書
出版者 London : Routledge
出版年 2021
大きさ xviii, 276 p. : ill. ; 25 cm

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経済学部 : hbk 701.3||M10415 204000434


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書誌ID BB13140441
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Massi, Marta, 1980-
 Vecco, Marilena
Lin, Yi
件 名 LCSH:Cultural industries -- Technological innovations  全ての件名で検索
LCSH:Digital media -- Technological innovations  全ての件名で検索
分 類 LCC:HD9999.C9472
DC23:384
巻冊次 : hbk ; ISBN:9780367351151 RefWorks出力(各巻)
NCID BC01631049
目次・あらすじ

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