Digital transformation in the cultural and creative industries : production, consumption and entrepreneurship in the digital and sharing economy / edited by Marta Massi, Marilena Vecco and Yi Lin
(Routledge research in creative and cultural industries management)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2021 |
大きさ | xviii, 276 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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経済学部 | : hbk | 701.3||M10415 | 204000434 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13140441 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Massi, Marta, 1980- Vecco, Marilena Lin, Yi |
件 名 | LCSH:Cultural industries -- Technological innovations
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LCSH:Digital media -- Technological innovations 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD9999.C9472 DC23:384 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780367351151 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BC01631049 |
目次・あらすじ
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