Contemplative pedagogies for transformative teaching, learning, and being / edited by Jing Lin, Tom Culham, Sachi Edwards
(Transforming education for the future)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Charlotte, N.C. : Information Age Pub. |
出版年 | c2019 |
大きさ | xxiv, 372 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
社会学部 B1書庫 | : hardcover | 371||L10336 | 192300631 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13115121 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Lin, Jing Culham, Tom E. Edwards, Sachi |
件 名 | LCSH:Transformative learning LCSH:Mindfulness (Psychology) LCSH:Reflective learning LCSH:Critical pedagogy |
分 類 | LCC:LC1100 DC23:370.11/5 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781641137812 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB2981201X |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降