Handbook of research on critical thinking and teacher education pedagogy / Sandra P.A. Robinson, Verna Knight
(Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hershey, Pa. : IGI Global |
出版年 | c2019 |
大きさ | xxix, 446 p. : ill. ; 29 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
文学部 英文 | : hardcover | 373.7||R10575 | 192100367 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13102092 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Summary: "This book examines and explains how new strategies, methods and techniques in critical thinking can be applied to classroom practice and professional development to improve teaching and learning in teacher education and also make critical thinking a tangible objective in instruction"-- Provided by publisher Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Robinson, Sandra P.A., 1966- Knight, Verna, 1983- |
件 名 | LCSH:Teachers -- Training of
全ての件名で検索
LCSH:Critical thinking LCSH:Critical pedagogy |
分 類 | LCC:LB1707 DC23:370.71/1 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781522578291 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB29019883 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降