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Henry James and the culture of consumption / Miranda El-Rayess

データ種別 図書
出版者 New York : Cambridge University Press
出版年 2014
大きさ xiii, 233 p. ; 24 cm

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文学部 英文 : hardback 939.0268||E9419 142100318


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書誌ID BB12852279
本文言語 英語
一般注記 Based on the author's Ph. D. thesis
Includes bibliographical references (p. 209-225) and index
著者標目  *El-Rayess, Miranda
件 名 LCSH:James, Henry, 1843-1916 -- Criticism and interpretation  全ての件名で検索
LCSH:James, Henry, 1843-1916 -- Knowledge -- Commerce  全ての件名で検索
LCSH:Consumption (Economics) in literature
LCSH:Shopping in literature
LCSH:Women in literature
分 類 LCC:PS2124
DC23:813/.4
巻冊次 : hardback ; ISBN:9781107039056 RefWorks出力(各巻)
NCID BB15834375
目次・あらすじ

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