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Advertising and anthropology : ethnographic practice and cultural perspectives / Timothy de Waal Malefyt and Robert J. Morais

データ種別 図書
English ed
出版者 London : Berg
出版年 2012
大きさ xiii, 186 p. ; 24 cm

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グローバル・コミュニケーション学部 : hardback 674.1||M9594 127000630


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書誌ID BB12443333
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references (p. 161-176) and index
著者標目  *Malefyt, Timothy Dwight deWaal
 Morais, Robert J. (Robert Jay)
件 名 FREE:SOCIAL SCIENCE / Anthropology / Cultural. bisacsh
FREE:SOCIAL SCIENCE / Sociology / General. bisacsh
FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Media & Communications Industries. bisacsh
FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion. bisacsh
LCSH:Advertising -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Anthropology
LCSH:Marketing research
分 類 LCC:HF5821
DC23:659.1/042
巻冊次 : hardback ; ISBN:9780857852014 RefWorks出力(各巻)
NCID BB1002870X
目次・あらすじ

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