Advertising and anthropology : ethnographic practice and cultural perspectives / Timothy de Waal Malefyt and Robert J. Morais
データ種別 | 図書 |
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版 | English ed |
出版者 | London : Berg |
出版年 | 2012 |
大きさ | xiii, 186 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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グローバル・コミュニケーション学部 | : hardback | 674.1||M9594 | 127000630 |
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書誌ID | BB12443333 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 161-176) and index |
著者標目 | *Malefyt, Timothy Dwight deWaal Morais, Robert J. (Robert Jay) |
件 名 | FREE:SOCIAL SCIENCE / Anthropology / Cultural. bisacsh FREE:SOCIAL SCIENCE / Sociology / General. bisacsh FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Media & Communications Industries. bisacsh FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion. bisacsh LCSH:Advertising -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Anthropology LCSH:Marketing research |
分 類 | LCC:HF5821 DC23:659.1/042 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780857852014 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB1002870X |
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