Worlds of e-commerce : economic, geographical and social dimensions / edited by Thomas R. Leinbach and Stanley D. Brunn ; graphic design and production by Donna Gilbreath & Richard Gilbreath
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : John Wiley |
出版年 | 2001 |
大きさ | xviii, 353 p. : ill., maps ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.36||L9616 | 005001401 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00511232 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Bibliographyp. [315]-343 Includesindex |
著者標目 | Leinbach, Thomas R., 1941- Brunn, Stanley D. |
件 名 | LCSH:Electronic commerce Case studies |
分 類 | NDC9:670 LCC:HF5548.32 DC21:658.8/4 |
巻冊次 | ISBN:0471494550 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA51283755 |
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