The philosophical implications of whole language instruction and their relationship to the educational philosophy of John Dewey / by Vincent (Jim) Macri
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Ann Arbor, MI : UMI, Dissertation Services |
出版年 | c1996 |
大きさ | viii, 155 p. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
今出川図書館 博遠館書庫 |
|
133.9||M661 | 970102724 |
|
デューイ文庫 |
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00348012 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Reprint of the author's thesis (Ph.D.)--Southern Illinois University at Carbondale, 1991 Includes bibliographical references (p. [150]-155) |
著者標目 | *Macri, Vincent (Jim) F., 1934- |
件 名 | FREE:Dewey, John, 1859-1952 |
NCID | BA31695159 |
この資料の利用統計
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降