Services marketing : integrating customer focus across the firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Boston : Irwin/McGraw-Hill |
出版年 | c2000 |
大きさ | xxviii, 620 p. : ill., ports. ; 27 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.9||Z664-2A | 015000658 |
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書誌ID | BB00470950 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Zeithaml, Valarie A. Bitner, Mary Jo |
件 名 | LCSH:Service industries -- Marketing
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LCSH:Customer services LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HD9980.5 DC21:658.8 |
巻冊次 | ISBN:0072312211 RefWorks出力(各巻) International ed. ; ISBN:0071169946 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA45889528 |
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