Agency theory, information, and incentives / Günter Bamberg and Klaus Spremann [editors] ; with contributions by W. Ballwieser ... [et al.]
データ種別 | 図書 |
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版 | Corr. reprint of the 1st ed |
出版者 | Berlin ; Tokyo : Springer-Verlag |
出版年 | c1989 |
大きさ | xviii, 533 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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経済学部 | : gw | 336.9||A65-1A | 902004117 |
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商学部 | : gw | 336.9||A65-1A | 912003730 |
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書誌ID | BB00110992 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references |
著者標目 | Bamberg, Günter, 1940- Spremann, Klaus, 1947- Ballwieser, Wolfgang |
件 名 | LCSH:Contracting out LCSH:Risk LCSH:Information theory in economics |
分 類 | LCC:HD3858 DC20:658.4 |
巻冊次 | : gw ; ISBN:3540516751 RefWorks出力(各巻) : us ; ISBN:0387516751 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA0799896X |
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