Teacher cognition in language teaching : beliefs, decision-making, and classroom practice / Devon Woods
(The Cambridge applied linguistics series / series editors, Michael H. Long and Jack C. Richards)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press |
出版年 | 1996 |
大きさ | xii, 316 p. ; 24 cm |
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00316188 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references ( p. 300-310) and author and subject indexes ( p. 311-316) |
著者標目 | *Woods, Devon |
件 名 | LCSH:Language and languages -- Study and teaching
全ての件名で検索
LCSH:Language teachers -- Psychology 全ての件名で検索 LCSH:Curriculum planning |
分 類 | LCC:P53 DC20:418.007 |
巻冊次 | : hc ; ISBN:0521497000 RefWorks出力(各巻) : pb ; ISBN:0521497884 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA27780130 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2020年8月16日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降