Teachers and their pupils' home background : an investigation into teachers' attitudes and expectations in relation to their estimates and records of pupils' abilities, attributes and reading attainment / by E. J. Goodacre
(Research reports. 2nd series / National Foundation for Educational Research in England & Wales ; no. 5 . Teaching beginners to read. Report ; no. 2)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Slough : National Foundation for Educational Research in England and Wales |
出版年 | 1968 |
大きさ | xiv, 170 p. : forms ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
今出川図書館 博遠館書庫 |
|
376.159||G223 | 921007493 |
|
デューイ文庫 |
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00223434 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Goodacre, Elizabeth Jane |
件 名 | LCSH:Social status -- England
全ての件名で検索
LCSH:Social status -- Wales 全ての件名で検索 LCSH:Teacher-student relationships LCSH:Reading readiness |
分 類 | LCC:LB1573 DC:372.4 |
NCID | BA19218343 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降