Designing messages for development communication : an audience participation-based approach / Bella Mody ; illustrations by Mary Rolston Singh
(Communication and human values)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New Delhi ; Newbury Park, N.J. : Sage Publications |
出版年 | 1991 |
大きさ | 211 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 |
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361.45||M129 | 932025387 |
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グローバル地域文化学部(烏丸書庫) |
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361.45||M129 | 932026106 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00229908 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Mody, Bella Singh, Mary Rolston |
件 名 | LCSH:Mass media -- Developing countries
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LCSH:Mass media -- Audiences 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P92.2 DC20:302.23/09172/4 |
巻冊次 | India : hard ; ISBN:8170362504 RefWorks出力(各巻) India : pbk. ; ISBN:8170362512 RefWorks出力(各巻) U.S. : hard ; ISBN:0803991053 RefWorks出力(各巻) U.S. : pbk. ; ISBN:0803991061 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA19581977 |
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