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The codes of advertising : fetishism and the political economy of meaning in the consumer society / by Sut Jhally

データ種別 図書
出版者 London : Frances Pinter Publishers
出版者 New York ; London : Routledge
出版年 c1987
大きさ ix, 225 p. ; 23 cm

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社会学部 B1書庫
361.54||J8 872007784


商学部
361.54||J8 872002124


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書誌ID BB00006357
本文言語 英語
一般注記 Bibliography: p. [206]-221
Includes index
著者標目  *Jhally, Sut
件 名 LCSH:Advertising -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Symbolism in advertising
LCSH:Mass media
分 類 LCC:HF5827
DC19:659.1/042
巻冊次 : us ; ISBN:0312002114 ; PRICE:$25.00 RefWorks出力(各巻)
: uk ; ISBN:0861875842 RefWorks出力(各巻)
NCID BA00354277
目次・あらすじ

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