こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Language, literacy, and cognitive development : the development and consequences of symbolic communication / edited by Eric Amsel, James P. Byrnes

データ種別 図書
出版者 New York : Psychology Press
出版年 2012, c2002
大きさ xi, 270 p. : ill. ; 23 cm

所蔵情報を非表示

文学部 英文 : pbk 801.04||A9215 132100544


書誌詳細を非表示

書誌ID BB12630388
本文言語 英語
一般注記 Chapters of this book were originally presented at the 28th Annual Symposium of the Jean Piaget Society held from June 11-13, 1998, in Chicago, Ill
Includes bibliographical references and indexes
著者標目  Amsel, Eric
 Byrnes, James P.
 Jean Piaget Society. Symposium (28th : 1998 : Chicago, Ill)
件 名 LCSH:Language acquisition
LCSH:Communication
LCSH:Literacy
LCSH:Cognition in children
分 類 LCC:P118
DC21:401/.93
巻冊次 : pbk ; ISBN:9780415655378 RefWorks出力(各巻)
NCID BB13763651
目次・あらすじ

 類似資料