Neo-Piagetian theories of cognitive development : implications and applications for education / edited by Andreas Demetriou, Michael Shayer and Anastasia Efklides
(Psychology library editions ; . Cognitive science ; v. 9)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2017, c1992 |
大きさ | xiii, 306 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
文化情報学部 | : hbk | 141.51||C9482||9 | 166700460 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12973851 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Reprint. Originally published: London : Routledge, 1992 "The present volume, which mainly brings together in a coherent way the papers presented in three symposia organized at the third European Conference for Research on Learning and Instruction (Madrid, September 1989)"--Foreword ISBN for subseries: 9781138191631 Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | European Association for Research on Learning and Instruction. Conference (3rd : 1989 : Madrid) Demetriou, Andreas Shayer, Michael Efklides, Anastasia |
件 名 | LCSH:Cognition in children -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Constructivism (Education) -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Piaget, Jean, 1896- -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:BF723.C5 DC20:155.4/13 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781138191594 ; XISBN:9781138191631 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB22177117 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降