Shared marketing programs and the performance of different business strategies / Robert W. Ruekert and Orville C. Walker, Jr.
(Report / Marketing Science Institute ; no. 91-100)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | c1991 |
大きさ | p. 329-366 ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||M117||91-100 | 942001415 |
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書誌ID | BB00245333 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Special report"--T.p. Reprinted from the Review of marketing 1990, v. 4 Bibliography: p. 364-366 |
著者標目 | *Ruekert, Robert W. Walker, Orville C. Marketing Science Institute |
NCID | BA20443245 |
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