Multinational product management / edited by Warren J. Keegan and Charles S. Mayer
(Proceedings series / American Marketing Association)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1977 |
大きさ | vi, 184 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.2||M65 | 810109247 |
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書誌ID | BB00204084 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Proceedings of a workshop held in Cambridge, Mass., Jan. 18-20, 1976, cosponsored by the Marketing Science Institute and the American Marketing Association Includes bibliographical references |
著者標目 | Keegan, Warren J. Mayer, Charles S. Marketing Science Institute American Marketing Association |
件 名 | LCSH:Product management -- Congresses
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分 類 | LCC:HF5415.15 DC:658.8/4 |
巻冊次 | ISBN:0877570922 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA18229661 |
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