こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Macromarketing : evolution of thought : proceedings of the Fourth Macromarketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 9-12, 1979 / edited by George Fisk, Robert W. Nason, and Phillip D. White

データ種別 図書
出版者 Boulder, Colo. : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado
出版年 c1980
大きさ x, 325 p. : ill. ; 28 cm

所蔵情報を非表示

商学部
673.2||M69-3 810622047


書誌詳細を非表示

書誌ID BB00200080
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographies
著者標目 *Macromarketing Seminar (4th : 1979 : University of Colorado)
 Fisk, George, 1922-
 Nason, Robert W.
 White, Phillip D.
 University of Colorado, Boulder. Business Research Division
件 名 LCSH:Marketing -- Congresses  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5411
DC19:658.8
巻冊次 : pbk ; PRICE:$12.00 RefWorks出力(各巻)
NCID BA17290510

 類似資料