Macromarketing : evolution of thought : proceedings of the Fourth Macromarketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 9-12, 1979 / edited by George Fisk, Robert W. Nason, and Phillip D. White
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Boulder, Colo. : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado |
出版年 | c1980 |
大きさ | x, 325 p. : ill. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
673.2||M69-3 | 810622047 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00200080 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographies |
著者標目 | *Macromarketing Seminar (4th : 1979 : University of Colorado) Fisk, George, 1922- Nason, Robert W. White, Phillip D. University of Colorado, Boulder. Business Research Division |
件 名 | LCSH:Marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5411 DC19:658.8 |
巻冊次 | : pbk ; PRICE:$12.00 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA17290510 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:2回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降