こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Language, literacy, and cognitive development : the development and consequences of symbolic communication / edited by Eric Amsel, James P. Byrnes
(The Jean Piaget Symposium series)

データ種別 図書
出版者 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates
出版年 2002
大きさ xi, 270 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

グローバル・コミュニケーション学部
801.04||A9215 027101023


書誌詳細を非表示

書誌ID BB00539255
本文言語 英語
一般注記 "Originally presented at the 28th Annual Meeting of the Jean Piaget Society held from June 11 to 13 in Chicago"--Pref
Includes bibliographical references and indexes
著者標目  Scholnick, Ellin Kofsky
 Amsel, Eric
 Byrnes, James P.
 Jean Piaget Society. Symposium (28th : 1998 : Chicago, Ill)
件 名 LCSH:Language acquisition
LCSH:Communication
LCSH:Literacy
LCSH:Cognition in children
分 類 LCC:P118
DC21:401/.93
巻冊次 ISBN:080583494X RefWorks出力(各巻)
NCID BA55598623
目次・あらすじ

 類似資料