Imperial persuaders : images of Africa and Asia in British advertising / Anandi Ramamurthy
(Studies in imperialism / general editor, John M. Mackenzie)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Manchester : Manchester University Press |
出版年 | 2003 |
大きさ | xv, 234 p. : ill., facsims. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 | : hbk | 674.1||R9108 | 042300441 |
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書誌ID | BB10074436 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 223-230) and index |
著者標目 | *Ramamurthy, Anandi |
件 名 | LCSH:Stereotype (Psychology) in advertising -- Great Britain -- History
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LCSH:Great Britain -- Colonies -- Public opinion 全ての件名で検索 |
分 類 | DC21:659.10941 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0719063787 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0719063795 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA63400062 |
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