Tourism marketing for cities and towns : using branding and events to attract tourists / Bonita M. Kolb
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Amsterdam ; Tokyo : Elsevier |
出版年 | c2006 |
大きさ | xvi, 310 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 | : pbk | 689.3||K9145 | 071050143 |
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書誌ID | BB10218789 |
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本文言語 | 英語 |
内容注記 | Tourism to cities and towns Marketing theory and the external environment Tourism product analysis Strategic analysis Segmenting and targeting potential tourists Tourist purchase behavior Tourism research Packaging the tourism product Branding tourism destinations Advertising and public relations Sales incentives, direct marketing, and website development Trade promotion, budgeting, and collaboration |
一般注記 | Includes bibliographical references and index HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0517/2005022585.html Information=Table of contents HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0622/2005022585-d.html Information=Publisher description |
著者標目 | *Kolb, Bonita M. |
件 名 | LCSH:City promotion LCSH:Tourism -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HT325 DC22:659.2/930776 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:075067945X ; XISBN:9780750679459 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA7635287X |
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