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Mediamaking : mass media in a popular culture / Lawrence Grossberg, Ellen Wartella, D. Charles Whitney

データ種別 図書
出版者 Thousand Oaks, CA : Sage Publications
出版年 c1998
大きさ xviii, 442 p. ; 23 cm

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アメリカ研究所(烏丸書庫)
361.45||G398 987701384


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書誌ID BB00387483
本文言語 英語
別書名 異なりアクセスタイトル:Media making : mass media in a popular culture
内容注記 Preface
Making sense of media
Narratives of media history
Media people and organizations
Media and money
Meaning
The interpretation of meaning
Ideology
Producing identities
Consuming the media
Media and behavior
Debates over media effects
Media and politics
The media and the public
Normative theories of the media
Media Globalization
About the authors
一般注記 Includes bibliographical references (p. 409-421) and index
著者標目  *Grossberg, Lawrence
 Wartella, Ellen
 Whitney, D. Charles (David Charles), 1946-
件 名 LCSH:Mass media and culture
LCSH:Mass media -- Social aspects  全ての件名で検索
分 類 LCC:P94.6
DC21:302.23
巻冊次 : hbk ; ISBN:0761911766 RefWorks出力(各巻)
: pbk ; ISBN:0761911774 RefWorks出力(各巻)
NCID BA36349075
目次・あらすじ

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