Mediamaking : mass media in a popular culture / Lawrence Grossberg, Ellen Wartella, D. Charles Whitney
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Thousand Oaks, CA : Sage Publications |
出版年 | c1998 |
大きさ | xviii, 442 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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361.45||G398 | 987701384 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00387483 |
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本文言語 | 英語 |
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Media making : mass media in a popular culture |
内容注記 | Preface Making sense of media Narratives of media history Media people and organizations Media and money Meaning The interpretation of meaning Ideology Producing identities Consuming the media Media and behavior Debates over media effects Media and politics The media and the public Normative theories of the media Media Globalization About the authors |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 409-421) and index |
著者標目 | *Grossberg, Lawrence Wartella, Ellen Whitney, D. Charles (David Charles), 1946- |
件 名 | LCSH:Mass media and culture LCSH:Mass media -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P94.6 DC21:302.23 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0761911766 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0761911774 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA36349075 |
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