Using classic grounded theory : challenges in studying the placement of English langauge learners in special education / Kerry F. Vandergrift
データ種別 | 電子書籍 |
---|---|
出版者 | London : SAGE Publications |
出版年 | 2014 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | OB00845778 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index License restrictions may limit access This case study describes the ins and outs of decision-making and practical considerations in the conduct of a grounded theory study of English language learners entering special education Specialized Description based on online resource; title from home page (viewed on November 19, 2015) |
著者標目 | *Vandergrift, Kerry F |
統一書名標目 | SAGE research methods. Cases. |
件 名 | LCSH:English language -- Study and teaching -- Research -- Case studies
全ての件名で検索
LCSH:Special education -- Research -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Grounded theory -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC3965 DC23:371.9072 |
巻冊次 | ebook ; ISBN:9781473951778 ; PRICE:No price RefWorks出力(各巻) |
資料種別 | 機械可読データファイル |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降