こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Using classic grounded theory : challenges in studying the placement of English langauge learners in special education / Kerry F. Vandergrift

データ種別 電子書籍
出版者 London : SAGE Publications
出版年 2014

所蔵情報を非表示

URL オンライン

EB5712814


書誌詳細を非表示

書誌ID OB00845778
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references and index
License restrictions may limit access
This case study describes the ins and outs of decision-making and practical considerations in the conduct of a grounded theory study of English language learners entering special education
Specialized
Description based on online resource; title from home page (viewed on November 19, 2015)
著者標目 *Vandergrift, Kerry F
統一書名標目 SAGE research methods. Cases.
件 名 LCSH:English language -- Study and teaching -- Research -- Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Special education -- Research -- Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Grounded theory -- Case studies  全ての件名で検索
分 類 LCC:LC3965
DC23:371.9072
巻冊次 ebook ; ISBN:9781473951778 ; PRICE:No price RefWorks出力(各巻)
資料種別 機械可読データファイル
目次・あらすじ

 類似資料