Introduction to advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch, Michael A. Belch
(The Irwin series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | Chicago : Irwin |
出版年 | c1995 |
大きさ | xxii, 762 p. : ill. (som col.), col. maps ; 29 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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674.1||B264-3A | 952000696 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00294598 |
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一般注記 | Rev. ed. of: Introduction to advertising & promotion. 2nd ed. c1993 Includes bibliographical references (p. 721-738) and indexes |
著者標目 | *Belch, George E. (George Eugene) Belch, Michael A. |
件 名 | LCSH:Advertising LCSH:Sales promotion LCSH:Communication in marketing |
分 類 | LCC:HF5823 DC20:659.1 |
巻冊次 | ISBN:0256136963 RefWorks出力(各巻) ISBN:0256136971 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA24980723 |
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