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Advertising international : the privatisation of public space / Armand Mattelart ; translated by Michael Chanan
(A Comedia book)

データ種別 図書
Rev. English language ed
出版者 London ; New York : Routledge
出版年 1991
大きさ xiii, 242 p. ; 24 cm

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社会学部 B1書庫
674||M108-1F 922003258


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書誌ID BB00163830
本文言語 英語
別書名 原タイトル:Internationale publicitaire
一般注記 Translation of: L'internationale publicitaire
Includes bibliographical references and index
著者標目  *Mattelart, Armand, 1936-
件 名 LCSH:Advertising
LCSH:Advertising agencies
LCSH:International business enterprises
LCSH:Advertising -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Communication, International
LCSH:Intercultural communication
分 類 NDC7:674
LCC:HF5821
DC20:659.1
巻冊次 ISBN:0415050634 RefWorks出力(各巻)
: pbk ; ISBN:0415050642 RefWorks出力(各巻)
NCID BA13104603
目次・あらすじ

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